Новий навчальний рік для студентів 3 курсу спеціальності 231 Соціальна робота розпочався захистом курсових робіт

Вибір студентами наукових тем дослідження уже є традиційним. З-поміж багатьох, представлених викладачами спеціальності, популярними є саме ті теми, котрі стосуються безпосередньо проблем сучасного школяра-підлітка, причин відхилення в його поведінці, наслідків і можливостей корекції.

Так, студентка Верба Катерина представила результати дослідження на тему «Технологія соціально-педагогічної роботи з профілактики насильства щодо дітей», де окрім детального опису специфіки роботи соціального педагога, ще й презентувала розроблений власноруч план дій щодо запобігання насильницьким злочинам, що є «родзинкою» роботи.

На особливу увагу заслуговують й результати курсового проєкту «Технологія профілактики та подолання міжособистісних конфліктів у підлітковому віці» Галкіної Анастасії. Студентка намагалась розкрити причини підліткових конфліктів, відштовхуючись від певних девіацій дітей, що часто спричиняють ці конфлікти.

Захист курсових робіт супроводжувався яскравими презентаціями та жвавою дискусією між викладачами та студентами. Власники курсових проєктів відстоювали свою позицію щодо тих чи інших питань, обґрунтовуючи відповіді власними спостереженнями та результатами досліджень.

Найціннішим результатом наукової роботи студентів спеціальності 231  Соціальна робота є те, що вони намагалися внести власні розробки й запропонувати альтернативу діяючим технологіям соціальної практики,  оскільки попереду очікує виробнича практика, впродовж якої є унікальна можливість запропонувати власний матеріал для роботи з дітьми.

Викладачі кафедри права і соціальної роботи доц. Замашкіна О.Д., канд.пед.наук Рубан А.К.